مترور : نخستین تارنمای متره برآورد و اصول حاکم بر پیمان در ایران

09038381937  تلفن ، @metror  :کانال تلگرام 

www.metror.ir
Menu

کتاب و جزوه های مترور

فايل اصلي شرايط عمومي پيمان بانضمام بخشي از مواد بازنگري شده آن

تعدادي از سايت هاي انجمن هاي استاني شركتها ماههاست فايل بازنگري مواد 1 الي 15 و همچنين 16 الي 25 شرايط عمومي پيمان ( نشريه 4311 ) را بر روي سايت خود قرار داده اند حتا كل مواد بازنگري شده نيز در اينترنت دست به دست مي شود ، هرچند سايت معاونت نظارت راهبردي خود اقدام به ارائه اين متون بازنگري و تدوين شده ننموده است ( شايد بدليل در جريان بودن يا قطعي نشدن بازنگري ) و از طرفي در اين يكساله اخير فايل هاي منتشر شده را نيز تاييد يا رد نكرده ، لذا با مدنظر قراردادن عدم رد موارد منتشر شده در اين مدت ، سايت مترور بخشي از فايل هاي مذكور را جهت مطالعه شما عزيزان بر روي سايت قرار مي دهد، همچنانكه با توجه به موارد ياد شده و از آنجا كه فايل هاي مذكور تحت كنترل مراجع مستند نبوده است سايت مترور نيز آنها را تاييد يا رد ننموده و فقط جهت اطلاع از مفاد احتمالي بازنگري در سايت قرار داده است.

در همين جا از معاونت برنامه ريزي و ساير عزيزان دست اندركار بازنگري ( جلسات دوشنبه وسه شنبه و ... ! ) درخواست مي گردد در صورت مشاهده اين مطالب ودرصورت مغايرت آن با مطالب اصلي ، موارد متناقض را جهت درج در همين سايت اعلام تا به اطلاع كاربران محترم رسانده شود.

همچنين سايت مترور ايراداتي را بر همين بازنگري صورت گرفته نيز وارد مي دارد كه در صورت به يقين رسيدن در مورد صحت بازنگري ( صحت كامل از  مفاد بازنگري ) بزودي اين ايرادات را در سايت مترور منتشر خواهد نمود.

 1- بازنگري ماده 1 الي ماده 15 شرايط عمومي پيمان :

 Sharayet_Omomi-peyman 1-15.pdf (اندازه: 242.72 KB )

2- بازنگري ماده 16 الي ماده 25 شرايط عمومي پيمان :

 Sharayet_Omomi-peyman 16-25.pdf (اندازه: 236.12 KB )

3- فايل اصلي نشريه 4311 شرايط عمومي پيمان  C فهرست بهايي ابلاغي 1378 ( اين نسخه جهت تسريع در استفاده و كاربرد ، توسط سايت مترور بوكمارك گرديده است )

 صورتحساب های متفرقه یا خریدهای بدون ثبت نام  را ،
از روش کارت به کارت ، پرداخت نمایید :
پس از پرداخت وجه ، کدرهگیری و نام محصول‌ را 
به شماره 09038381937 پیامک ، تلگرام یا واتس اپ نمایید.



ورود و برون رفت

درود بر شما

Register